loading...
ای شاپ
lili بازدید : 394 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

مطلبي تكان دهنده

مصرف قرص آهن و فولیک اسيد پس از ده سال نتیجه عکس داد !!

با وجود مصرف اجباری قرص آهن و فولیک اسيد : 

کاهش شدید میزان هوش کودکان ایرانی زیر هشت سال در طول 10 سال اخیر !

آينده : موسسه (American Association of Pediatrics) در یك تحقیق كاملا محرمانه از كاهش شدید میزان هوش كودكان ایرانی زیر هشت سال در طول 10 سال اخیر خبر داد .

به گزارش خبرنگار آینده ، بخش هوش سنجی انجمن پزشكان كودك آمریكا در تحقیقات محرمانه بسیار وسیعی از دلایل هوش بسیار بالای كودكان و نسل‌های مختلف در ایران به نتایج عجیبی رسید كه آنها را مجبور كرد آن را تنها در سطح مراكز تحقیقات دانشگاهی منتشر كنند !

یكی از پزشكان ایرانی كه مایل به فاش شدن نامش نبود به خبرنگار آینده گفت : « این قدر نتیجه این تحقیق برای این مركز تحقیقاتی عجیب بوده و سرعت كاهش روند هوش كودكان زیر 8 سال ایرانی شدید بوده كه به عنوان نخستین مقاله تخصصی در این زمینه آن هم به صورت محرمانه منتشر شده است » .

پزشك ایرانی كه این مقاله محرمانه را مطالعه كرده ، در ادامه افزود : «‌ براساس این تحقیق زاد و ولد در ایران در یك دوره 10 ساله مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از آن مشاهده شده كه میزان هوشمندی كودكان زیر 8 سال در این سالها به سرعت رو به كاهش است ، به حدی كه از ابتدای تحقیق هوش بچه‌ها با سرعتی نگران كننده از 100 شروع و در پایان به 85 رسیده است » .

وی همچنین گفت : « از سوی دیگر تحقیق بر روی روند مهاجرت نخبگان به خصوص افراد نابغه ایرانی نشان می‌دهد این افراد پس از ازدواج در كشورهای كانادا و ایالات متحده فرزندانی بسیار باهوش را به ساكنان این كشورها اضافه می‌كنند » .

تذکر :

با مصرف قرص آهن و فولیک اسيد از میزان هوش کودکان کاسته و فقط به رشد قد و وزن آنها کمک می‌کند . در اصل انسان را به سمت یک حیوان قوی سوق می‌دهد . که در طول سال‌های آموزشی از تحرک کافی برخوردار نیست و همچنین به کاهش هوشیاری و ذهنی او می‌انجامد .

بهترین جایگزین آهن می‌تواند خوردن شیره انگور و شیره کشمش باشد . که در صورت استفاده مادر ، باعث ازدیاد شیر مادر و غنی شدن شیر مادر می‌شود . و چون شبیه‌ترین قند را به شیر مادر دارد ، به نوزاد نیز می‌توان داد . ضمنا در صورتی که آهن به تنهائی مصرف شود رسوب آهن در کبد بوجود آمده و برای مصرف آهن باید مس بعنوان مکمل مصرف شود یعنی ظروف غذا مسی باشد و حسوم (کفگیر آهنی) در غذا مورد استفاده قرار گیرد .

و جایگزین فولیک اسيد می‌تواند برنج قهوه‌ای ( سبوس دار ) و یا سبوس برنج و یا بادام زمینی باشد .

جالب است بدانید مصرف قرص آهن و فولیک اسيد فقط و فقط 17 درصد از کم‌وزنی کودکان جلوگیری می‌کند .

مصرف قرص فولیک اسيد موجب سرطان می‌شود . استفاده از فولیک اسید به صورت مکمل توصیه نمی‌شود و تامین فولیک اسيد بدن از طریق برنامه‌های غذایی برای سلامت افراد ، مطلوب تر است .

دکتر « پیام آزاده » در گفت و گو : استفاده زیاد از فولیک اسید به صورت مکمل‌ها ، به همان اندازه کمبود فولیک اسید مضر است .

وی با بیان اینکه مصرف فولیک اسید به عنوان یک آنتی‌اکسیدان در پیشگیری از ابتلا به سرطان نقش دارد ، گفت : ارتباط بین مصرف فولیک اسید و ابتلا یا عدم ابتلا به سرطان نیازمند انجام تحقیقات بیشتری در دوره زمانی طولانی مدت در جوامع مختلف است .

این متخصص سرطان یادآور شد : تحقیقات نشان داده است فولیک اسیدی که از طریق برنامه غذایی وارد بدن می‌شود برای سلامتی کافی است و نیازی به مصرف مکمل‌های فولیک اسيد نیست .

وی گفت : فولیک اسيد در ساختن سلول‌های جدید سالم بدن کمک می‌کند و مصرف کافی این ویتامین برای زنان باردار به منظور پیشگیری از بروز نقایص جدی مادرزادی در جنین ، ضروری است .

در یک تحقیق جدید که در نروژ انجام شده، محققان اعلام کردند : بیماران قلبی که مکمل‌های فولیک اسيد و ویتامین ب ۱۲مصرف می‌کنند ، بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان قرار دارند .

دبیر انجمن سرطان ایران در خصوص نتایج این تحقیق اظهار داشت : اثرات ضدسرطانی فولیک اسيد بیشتر قابل قبول است .

وی اضافه کرد : استناد به نتایج چنین تحقیقاتی نیازمند ، انجام دادن این تحقیق در خصوص ارتباط بین مصرف مکمل‌های فولیک اسید و ابتلا به سرطان ، در جوامع مختلف و در دوره‌های زمانی طولانی مدت است .

شیر ، پرتقال ، بنشن مانند عدس، فرآورده‌های غلات و سبزیجات با برگ‌های سبز تیره مانند کلم بروکلی و مارچوبه منابع غذایی فولیک اسيد است .

آیا می دانید بیش از 30 درصد کودکان و فرزندان جامعه ایرانی ، با وجود اجبار در مصرف قرص آهن و قطره آهن مشکل کمبود آهن و کم‌خونی دارند ؟

چرا ؟

پس این همه هزینه‌های میلیاردی برای چیست ؟

چون قرص آهن یک داروی غیرعلمی و بر اساس مافیای دارویی غرب می‌باشد و متأسفانه وزارت بهداشت نیز فقط و فقط مقلد منابع غرب می‌باشد . احادیث اهل بیت(ع) در خصوص رعایت نکات بهداشتی و تغذیه از نظر وزارت بهداشت فقط یک فرضیه و تئوری و غیرعلمی است و در صورت اثبات آن توسط يک یهودی صهیونیست و یا یک موسسه غربی می‌تواند علمی باشد .

با وجود منابع غنی علمی در زمينه بهداشت در اسلام ، انتظار مردم از مسئولین بهداشت این است که اوامر و دستورات بهداشتی اسلام اجرا شود ولی گو اینکه باید استانداردهای قوم یهود ( قومی که به جز خود را در حد یک حیوان می‌پندارد و کشتن او را مجاز ) برای مسلمانان علمی‌تر از احادیث اهل بیت معصوم و قرآن می‌باشد . 

آنجا که دستور معصوم بر مصرف کشمش روزانه ۲۱ عدد می باشد . و آنجا که در قرآن کریم سفارش شده است . خانم باردار و شیرده خرما مصرف کند . (حاوی آهن) یک فرضیه است . جالب است بدانید چند سال پیش در اصفهان ، پزشکی به جرم گفتن نکته فوق ( توصیه به مصرف خرما برای مادران شیرده ) در معرض ابطال نظام پزشکی قرار گرفت و به دادگاه احضار شد .

اگر یک ایرانی مطلبی را اثبات یا کشف و یا اختراع کند مورد قبول وزارت بهداشت نیست . مگر اینکه یک موسسه یهودی صهیونیست آن را تأیید کند . ( مراکز علمی بین‌المللی در زمینه دارو و درمان در انحصار سازمان‌های صهیونیستی می‌باشند .) 

قرص آهن هیچ اثر درمانی ندارد . و باعث رسوب آهن در کبد و بعدها دچار سیروس کبدی و همچنین از بین رفتن دندان‌های بچه‌های این مملکت می‌شود . حتی در غرب نیز این دارو فقط به درصد کمی از بچه‌ها داده می‌شود . نه به همه . ولی اگر یک پزشک طب سنتی بر اساس تجارب و منابع علمی 7000 ساله ایرانی آب آهن تاب ( عرق آهن ) و حسوم یا نعل اسب آهنی را توصیه کند غیرعلمی می‌دانند و باید در دادگاه محاکمه و جریمه شود .

لذا کفگیر آهنی و عرق آهن چون هیچ سود مادی برای یک یهودی صهیونیست در گوشه دنیا ندارد ، غیرعلمی است . و اگر بعدا یک کارخانه یهودی آن را تولید کند . آنگاه محصول ایرانی آنرا غیربهداشتی دانسته و خارجی آنرا استاندارد .

چه باید کرد ؟

امام صادق (ع) : 

اسقوا اصبیانکم السویق فی صغرهم، ذالک ینبت اللحم و یشد العظم

به کودکانتان در خردسالی سویق ( قاووت ) بدهید ، چون گوشت را می‌رویاند و استخوان را محکم می‌کند .

در طب سنتی حکمای ما برای جبران آن چه اندیشیده‌اند ؟

1- اگر انسان اسیر تغذیه ناسالم و غیرطیب و غیراصولی صنعتی نشود . دچار این بیماری نخواهد شد . 

2- با پرهیز از خوردن چای ( میوه جهنم ) دچار کمبود آهن نمی‌شویم .

3- می‌توان از ظروف چدن اصل ( قابلمه چدنی ) برای طبخ غذا استفاده کرد .

4- در ظرف غذا حین طبخ غذا استفاده از یک کف گیر آهنی و یا یک آهنی که قبلا گداخته شده باشد .

5- استفاده از آب آهن تاب ( عرق آهن ) .

6- و مهمتر از همه عدم استفاده از لبنیات همراه غذا . چون کلسیم مانع جذب آهن غذا می‌شود .

لازم به ذکر است که بسیاری از دوستان که دچار مشکلات شدید کمبود آهن بوده‌اند . فقط به بند (1) و (2) و (6) عمل کرده و در مدت یک ماه با آزمایش خون مجدد تمام علائم کم‌خونی و کمبود آهن ناپدید شده است .

تهیه ظروف چدنی سالمترین و ارزانترین روش برای جبران کمبود آهن برای تمام اعضای خانواده می‌باشد . چون این ظروف یون آهن آزاد می‌کند . و به همراه مواد غذائی به اندازه مورد نیاز به بدن می‌رسد . ضمنا ظروف چدنی موجود در بازار توصیه نمی‌شود . چون آلومینیم فشرده است . که خود مضر می‌باشد و موجب كم‌خونی ، کم‌عقلی و خرفتی در مغز انسان و بیماری دیابت می‌شود . و یا ظروف چدنی خارجی ، آلیاژ می‌باشد و یا لعاب غیرسالم دارد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 999
  • بازدید کلی : 76,289