loading...
ای شاپ
lili بازدید : 173 دوشنبه 28 فروردین 1396 نظرات (3)

برای بزرگنمایی تصویر، روی عکس کلیک راست کرده و روی گزینه open image in new tab کلیک کنید.

سفارش عروسک های بافتنی پذیرفته می شود.

قیمت این عروسک 15000 تومان 

رنگ بندی√

آیدی جهت سفارش از طریق تلگرام:

Soft88_li@

lili بازدید : 243 دوشنبه 28 فروردین 1396 نظرات (0)

برای بزرگنمایی تصویر، روی عکس کلیک راست کرده و روی گزینه open image in new tab کلیک کنید.

سفارش عروسک های بافتنی پذیرفته می شود.

قیمت این عروسک 30000 تومان 

رنگ بندی√

آیدی جهت سفارش از طریق تلگرام:

Soft88_li@

lili بازدید : 252 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

لامپ های مهلک کم مصرف، بمب های کوچک بخار جیوه

 

چندی پیش مقاله ای قابل تأمل در هفته نامه همشهری تندرستی به شماره 133 در روز پنج شنبه به تاریخ 30 آبان ماه 1392 تحت عنوان سلامت الکتریکی چاپ گردید.که تمام رسالتش آن بود که به مخاطبین بگوید سالم ترین لامپ موجود در بازار ایران کدام است ؟ و لامپ های کم مصرف چه آسیب هایی به سلامت انسان وارد می نماید؟ و این در حالی است که این مطلب پس از بارها و بارها اخطار و تحذیر های پی در پی در منع مصرف این لامپ های کم مصرف از سوی موسسه احیای سلامت عرضه می گردد.

در ذیل بخشی از این مقاله تقدیم می گردد:

این روزها با توجه به بالا رفتن هزینه های انرژی همه ترجیح می دهند لامپ های کم مصرف بخرند. درست است که این لامپ ها قیمت بیشتری دارند اما هزینه برق مصرفی را تا چند برابر کاهش می دهند. این لامپ ها قیمت بیشتری دارند اما هزینه برق مصرفی را تا چند برابر کاهش می دهند. با این وجود، متخصصان هشدار می دهند لامپ های کم مصرف برای سلامت شما خطرهایی دارند که باید آنها را بدانید . با این حساب، می توان مطمئن بود انواع دیگر لامپ ها هیچ خطری برای سلامت ما ندارند؟ آیا مزایا و معایب این لامپ ها با هم خیلی تفاوت

دارند؟ پاسخ همه این پرسش ها را در ادامه بخوانید.

البته زمانی که هنوز به این فراگیری شاهد پخش شدن این لامپ ها در همه جا نبودیم بارها وبارها اخطار دادیم که مصرف این لامپ های نه کم مصرف، که مهلک چقدر جبران ناپذیر است اما کجاست گوش شنوا؟

شما در نظر بگیرید که این لامپ ها داخل کلاس درس و مدرسه و زمین بازی و فوتبال عزیزان دلبندمان چقدر خطرناک است حال آنکه هر لحظه ممکن است با برخورد توپ یا هر چیزی این لامپ ها بر سر آنها بشکند و بخار سمی بر سر آنها نقش بمبی شیمیایی را ایفا کند. یا اگر برسر میوه ها در میوه فروشی این حادثه رخ دهد چه زیان هایی به بار خواهد آورد. و یا یک زمین لرزه نابهنگام شهری و هزاران شهروند آن را آلوده به این بخارات سمی که شرح آن در ذیل خواهد آمد، می کند. و مهم آنکه همیشه بحث مقرون به صرفه بودن مطرح می شود که باید گفت:«این بها برای سلامتی و هزینه های سرسام آور درمان گزاف است یا بهای لامپ های رشته ای؟»

لامپ های کم مصرف

همه ما لامپ های کم مصرف را در شکل های مختلف می شناسیم و به طور حتم برای کاهش هزینه مصرف انرژی از آنها استفاده می کنیم. چند سالی است که استفاده از این لامپ ها باب شده و مردم نقاط مختلف دنیا به دلیل مزایای این لامپ ها آنها را به خانه هایشان راه داده اند. با این وجود،لامپ های کم مصرف معایبی دارند که باید آنها را بدانید.

داخل لامپ های کم مصرف با بخارهای جیوه پر شده است. به همین دلیل با شکستن این لامپ ها، بخارهای سمی جیوه آزاد می شوند که برای سلامتی بسیار مضرند. در نتیجه مهم ترین نکته هنگام استفاده از لامپ های کم مصرف این است که مراقب باشید شکسته نشوند. خطرات بخارات جیوه زنان باردار کودکان را بیشتر تهدید می کند. بخارهای جیوه بعد از ورود به بدن ممکن است مشکلات ریوی ایجاد کنند و در بدترین شرایط سرطان ریه را به دنبال داشته باشند نتاج بررسی های محققان نشان می دهد که اشعه ماوراء بنفش موجود در لامپ های کم مصرف برای پوست مضر است و برای کاهش ضررهای این لامپ ها بهتر است حدود دو متر از آنها فاصله بگیرید. اگر فاصله شما با این لامپ ها کم باشد ممکن است مشکلات چشمی مانند آب مروارید به سراغ تان بیاید.

رها کردن این لامپ ها در طبیعت به محیط زیست آسیب می رساند. کافی است یک لامپ شکسته در کنار یک درخت رها شود. بخارات جیوه به ریشه های درخت نفوذ می کنند و درخت در عرض کمتر از دوماه خشک می شود. بنابراین بهتر است این لامپ ها بعد از مصرف در بخش

دربخش زباله های خشک از چرخه طبیعت خارج شوند.

نکته مهم برای سلامت: توصیه می شود وقتی لامپ کم مصرف در اتاق شما شکست، در کمتر از 15 دقیقه شال و کلاه کرده و اتاق را ترک کنید. در این مدت درها و پنجره ها باز بگذارید تا تمام بخارات سمی خارج شوند. تنفس بخار جیوه با بروز مشکلاتی مانند سردردهای شدید، کاهش سطح هوشیاری بدن و از دست دادن تعادل همراه است. علاوه بر این توصیه می شود برای جمع کردن باقیمانده لامپ حتما از دستکش های یکبار مصرف کمک بگیرید و با کمک جاروی دستی ذرات باقیمانده را با دقت جمع کنید. استفاده از جاروبرقی برای جمع کردن لامپ های شکسته کار عاقلانه ای نیست چون سبب پخش شدن ذرات در هوا شده و سایر نقاط خانه را آلوده می کند

لامپ های رشته ای

همان لامپ های حبابی قدیمی هستند که این روزها با وجود افزایش قیمت برق به شدت کم طرفدار شده اند. قیمت خرید این لامپ ارزان تر است ولی هزینه برق مصرفی را بالا می برند. به همین دلیل استفاده از این لامپ ها تقریبا درهمه جای دنیا منسوخ شده و لامپ های رشته ای از رده خارج شده اند.

نور لامپ های رشته ای یکنواخت است و از نظر ساختار تولید به نور طبیعی شباهت زیادی دارد. به همین دلیل بعضی از متخصصان الکترونیک اعتقاد دارند که این لامپ ها بهترین نور مصنوعی هستند. این لامپ ها بعد از شکسته شدن مضر نیستند و ضایعه های آنها به محیط زیست و سلامت ما آسیبی نمی رسانند. به دلیل نداشتن جیوه برای سلامتی ما خطری ندارند.

lili بازدید : 396 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

مطلبي تكان دهنده

مصرف قرص آهن و فولیک اسيد پس از ده سال نتیجه عکس داد !!

با وجود مصرف اجباری قرص آهن و فولیک اسيد : 

کاهش شدید میزان هوش کودکان ایرانی زیر هشت سال در طول 10 سال اخیر !

آينده : موسسه (American Association of Pediatrics) در یك تحقیق كاملا محرمانه از كاهش شدید میزان هوش كودكان ایرانی زیر هشت سال در طول 10 سال اخیر خبر داد .

به گزارش خبرنگار آینده ، بخش هوش سنجی انجمن پزشكان كودك آمریكا در تحقیقات محرمانه بسیار وسیعی از دلایل هوش بسیار بالای كودكان و نسل‌های مختلف در ایران به نتایج عجیبی رسید كه آنها را مجبور كرد آن را تنها در سطح مراكز تحقیقات دانشگاهی منتشر كنند !

یكی از پزشكان ایرانی كه مایل به فاش شدن نامش نبود به خبرنگار آینده گفت : « این قدر نتیجه این تحقیق برای این مركز تحقیقاتی عجیب بوده و سرعت كاهش روند هوش كودكان زیر 8 سال ایرانی شدید بوده كه به عنوان نخستین مقاله تخصصی در این زمینه آن هم به صورت محرمانه منتشر شده است » .

پزشك ایرانی كه این مقاله محرمانه را مطالعه كرده ، در ادامه افزود : «‌ براساس این تحقیق زاد و ولد در ایران در یك دوره 10 ساله مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از آن مشاهده شده كه میزان هوشمندی كودكان زیر 8 سال در این سالها به سرعت رو به كاهش است ، به حدی كه از ابتدای تحقیق هوش بچه‌ها با سرعتی نگران كننده از 100 شروع و در پایان به 85 رسیده است » .

وی همچنین گفت : « از سوی دیگر تحقیق بر روی روند مهاجرت نخبگان به خصوص افراد نابغه ایرانی نشان می‌دهد این افراد پس از ازدواج در كشورهای كانادا و ایالات متحده فرزندانی بسیار باهوش را به ساكنان این كشورها اضافه می‌كنند » .

تذکر :

با مصرف قرص آهن و فولیک اسيد از میزان هوش کودکان کاسته و فقط به رشد قد و وزن آنها کمک می‌کند . در اصل انسان را به سمت یک حیوان قوی سوق می‌دهد . که در طول سال‌های آموزشی از تحرک کافی برخوردار نیست و همچنین به کاهش هوشیاری و ذهنی او می‌انجامد .

بهترین جایگزین آهن می‌تواند خوردن شیره انگور و شیره کشمش باشد . که در صورت استفاده مادر ، باعث ازدیاد شیر مادر و غنی شدن شیر مادر می‌شود . و چون شبیه‌ترین قند را به شیر مادر دارد ، به نوزاد نیز می‌توان داد . ضمنا در صورتی که آهن به تنهائی مصرف شود رسوب آهن در کبد بوجود آمده و برای مصرف آهن باید مس بعنوان مکمل مصرف شود یعنی ظروف غذا مسی باشد و حسوم (کفگیر آهنی) در غذا مورد استفاده قرار گیرد .

و جایگزین فولیک اسيد می‌تواند برنج قهوه‌ای ( سبوس دار ) و یا سبوس برنج و یا بادام زمینی باشد .

جالب است بدانید مصرف قرص آهن و فولیک اسيد فقط و فقط 17 درصد از کم‌وزنی کودکان جلوگیری می‌کند .

مصرف قرص فولیک اسيد موجب سرطان می‌شود . استفاده از فولیک اسید به صورت مکمل توصیه نمی‌شود و تامین فولیک اسيد بدن از طریق برنامه‌های غذایی برای سلامت افراد ، مطلوب تر است .

دکتر « پیام آزاده » در گفت و گو : استفاده زیاد از فولیک اسید به صورت مکمل‌ها ، به همان اندازه کمبود فولیک اسید مضر است .

وی با بیان اینکه مصرف فولیک اسید به عنوان یک آنتی‌اکسیدان در پیشگیری از ابتلا به سرطان نقش دارد ، گفت : ارتباط بین مصرف فولیک اسید و ابتلا یا عدم ابتلا به سرطان نیازمند انجام تحقیقات بیشتری در دوره زمانی طولانی مدت در جوامع مختلف است .

این متخصص سرطان یادآور شد : تحقیقات نشان داده است فولیک اسیدی که از طریق برنامه غذایی وارد بدن می‌شود برای سلامتی کافی است و نیازی به مصرف مکمل‌های فولیک اسيد نیست .

وی گفت : فولیک اسيد در ساختن سلول‌های جدید سالم بدن کمک می‌کند و مصرف کافی این ویتامین برای زنان باردار به منظور پیشگیری از بروز نقایص جدی مادرزادی در جنین ، ضروری است .

در یک تحقیق جدید که در نروژ انجام شده، محققان اعلام کردند : بیماران قلبی که مکمل‌های فولیک اسيد و ویتامین ب ۱۲مصرف می‌کنند ، بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان قرار دارند .

دبیر انجمن سرطان ایران در خصوص نتایج این تحقیق اظهار داشت : اثرات ضدسرطانی فولیک اسيد بیشتر قابل قبول است .

وی اضافه کرد : استناد به نتایج چنین تحقیقاتی نیازمند ، انجام دادن این تحقیق در خصوص ارتباط بین مصرف مکمل‌های فولیک اسید و ابتلا به سرطان ، در جوامع مختلف و در دوره‌های زمانی طولانی مدت است .

شیر ، پرتقال ، بنشن مانند عدس، فرآورده‌های غلات و سبزیجات با برگ‌های سبز تیره مانند کلم بروکلی و مارچوبه منابع غذایی فولیک اسيد است .

آیا می دانید بیش از 30 درصد کودکان و فرزندان جامعه ایرانی ، با وجود اجبار در مصرف قرص آهن و قطره آهن مشکل کمبود آهن و کم‌خونی دارند ؟

چرا ؟

پس این همه هزینه‌های میلیاردی برای چیست ؟

چون قرص آهن یک داروی غیرعلمی و بر اساس مافیای دارویی غرب می‌باشد و متأسفانه وزارت بهداشت نیز فقط و فقط مقلد منابع غرب می‌باشد . احادیث اهل بیت(ع) در خصوص رعایت نکات بهداشتی و تغذیه از نظر وزارت بهداشت فقط یک فرضیه و تئوری و غیرعلمی است و در صورت اثبات آن توسط يک یهودی صهیونیست و یا یک موسسه غربی می‌تواند علمی باشد .

با وجود منابع غنی علمی در زمينه بهداشت در اسلام ، انتظار مردم از مسئولین بهداشت این است که اوامر و دستورات بهداشتی اسلام اجرا شود ولی گو اینکه باید استانداردهای قوم یهود ( قومی که به جز خود را در حد یک حیوان می‌پندارد و کشتن او را مجاز ) برای مسلمانان علمی‌تر از احادیث اهل بیت معصوم و قرآن می‌باشد . 

آنجا که دستور معصوم بر مصرف کشمش روزانه ۲۱ عدد می باشد . و آنجا که در قرآن کریم سفارش شده است . خانم باردار و شیرده خرما مصرف کند . (حاوی آهن) یک فرضیه است . جالب است بدانید چند سال پیش در اصفهان ، پزشکی به جرم گفتن نکته فوق ( توصیه به مصرف خرما برای مادران شیرده ) در معرض ابطال نظام پزشکی قرار گرفت و به دادگاه احضار شد .

اگر یک ایرانی مطلبی را اثبات یا کشف و یا اختراع کند مورد قبول وزارت بهداشت نیست . مگر اینکه یک موسسه یهودی صهیونیست آن را تأیید کند . ( مراکز علمی بین‌المللی در زمینه دارو و درمان در انحصار سازمان‌های صهیونیستی می‌باشند .) 

قرص آهن هیچ اثر درمانی ندارد . و باعث رسوب آهن در کبد و بعدها دچار سیروس کبدی و همچنین از بین رفتن دندان‌های بچه‌های این مملکت می‌شود . حتی در غرب نیز این دارو فقط به درصد کمی از بچه‌ها داده می‌شود . نه به همه . ولی اگر یک پزشک طب سنتی بر اساس تجارب و منابع علمی 7000 ساله ایرانی آب آهن تاب ( عرق آهن ) و حسوم یا نعل اسب آهنی را توصیه کند غیرعلمی می‌دانند و باید در دادگاه محاکمه و جریمه شود .

لذا کفگیر آهنی و عرق آهن چون هیچ سود مادی برای یک یهودی صهیونیست در گوشه دنیا ندارد ، غیرعلمی است . و اگر بعدا یک کارخانه یهودی آن را تولید کند . آنگاه محصول ایرانی آنرا غیربهداشتی دانسته و خارجی آنرا استاندارد .

چه باید کرد ؟

امام صادق (ع) : 

اسقوا اصبیانکم السویق فی صغرهم، ذالک ینبت اللحم و یشد العظم

به کودکانتان در خردسالی سویق ( قاووت ) بدهید ، چون گوشت را می‌رویاند و استخوان را محکم می‌کند .

در طب سنتی حکمای ما برای جبران آن چه اندیشیده‌اند ؟

1- اگر انسان اسیر تغذیه ناسالم و غیرطیب و غیراصولی صنعتی نشود . دچار این بیماری نخواهد شد . 

2- با پرهیز از خوردن چای ( میوه جهنم ) دچار کمبود آهن نمی‌شویم .

3- می‌توان از ظروف چدن اصل ( قابلمه چدنی ) برای طبخ غذا استفاده کرد .

4- در ظرف غذا حین طبخ غذا استفاده از یک کف گیر آهنی و یا یک آهنی که قبلا گداخته شده باشد .

5- استفاده از آب آهن تاب ( عرق آهن ) .

6- و مهمتر از همه عدم استفاده از لبنیات همراه غذا . چون کلسیم مانع جذب آهن غذا می‌شود .

لازم به ذکر است که بسیاری از دوستان که دچار مشکلات شدید کمبود آهن بوده‌اند . فقط به بند (1) و (2) و (6) عمل کرده و در مدت یک ماه با آزمایش خون مجدد تمام علائم کم‌خونی و کمبود آهن ناپدید شده است .

تهیه ظروف چدنی سالمترین و ارزانترین روش برای جبران کمبود آهن برای تمام اعضای خانواده می‌باشد . چون این ظروف یون آهن آزاد می‌کند . و به همراه مواد غذائی به اندازه مورد نیاز به بدن می‌رسد . ضمنا ظروف چدنی موجود در بازار توصیه نمی‌شود . چون آلومینیم فشرده است . که خود مضر می‌باشد و موجب كم‌خونی ، کم‌عقلی و خرفتی در مغز انسان و بیماری دیابت می‌شود . و یا ظروف چدنی خارجی ، آلیاژ می‌باشد و یا لعاب غیرسالم دارد .

lili بازدید : 250 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

دگزامتازون

قاتل خاموش جامعه ایران

این دارو که مدتهاست به عنوان یک داروی عادی در جامعه ما رواج پیدا کرده ست 

به عنوان های:

چاق کننده قوی کننده بدن ساز

کمکی پنی سیلین درمان سرماخوردگی 

ضد حساسیت قوی 

مطرح شده در واقع یک کورتون قوی با قدرت سرکوب شدید سیستم ایمنی ست که در مرحله اول باعث بهبود ظاهری بیماریهای التهابی شده ولی در واقع با سرکوب ایمنی بدن باعث پایداری بیماری مبشود 

ایرانیها 25 برابر کل اتحادیه اروپا دگزامتازون مصرف میکنند

عوارض مصرف طولانی دگزا:

عفونت داخلی گسترده ، دیابت بیماری کلیوی و فوق کلیوی، عقیمی و سکته قلبی و مغزی و مرگ ناگهانی و . . .

خیلی از موارد سکته های قلبی که در اعلامیه ترحیم جوانان ذکر میشود به دگزامتازون برمیگردد..

lili بازدید : 1254 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

شاهد از غيب رسيد!!!


همين چند روز پيش بود كه حكيم قدرتمند ايران كه بسياري از نظريات در تغذيه و جهاد كشاورزي و دشمن شناسي فقط از ايشان شنيده ميشود و ترسي از كسي ندارند فرمودند كه از كوزه براي ساختن اب باران استفاده كنيد.

حال امروز اين عكس در شبكه اجتماعي پخش شده و نشان ميدهد در قديم اينگونه اب را تصفيه ميكردند !!(عکس در بالا)

با توجه به اینکه با سند معتبر از جانب پروردگار تبارک و تعالی در قرآن کریم، فرمایشات ائمه معصومین علیهم السلام و نظر حکمای عالیقدر بهترین آب را برای نوشیدن آب باران عنوان کرده اند و از طرفی به دلیل وجود آلودگی های زیست محیطی و اینکه در اختیار داشتن این آب در هر زمان و هر مکان امکانپذیر نمی باشد. لذا دانشندان اسلامی به این فکر افتادند که چاره ای بیندیشند تا بتوانند در هر زمان و هر مکان به چنین آبی دسترسی داشته باشند.

حکما با تدبیر عالمانه به این مهم دست یافته و آنرا در سرزمین های پهناور اسلامی اشاعه دادند (بماند که با نفوذ استعمارگران این امر رفته رفته کمرنگ و چه بسا در برخی نقاط به فراموشی سپرده شد.)

دانشمندان به این نتیجه رسیدند که اگر با خاک رس عالی و درجه یک کوزه های گلی ساخته، بطوریکه وقتی آب را داخل آنها میریزند، بعد از گذشت سه روز هر آنچه در آب وجود دارد و مفید نمی باشد در داخل کوزه باقی می ماند و پس از آن، آبی که از بدنه کوزه به خارج تراوش شده است چیزی نیست جز آبی که خاصیت آب باران را دارد.

البته حتماً باید توجه شود کوزه گلی، رنگ و لعاب نخورده باشد، زیرا در صورت داشتن رنگ و لعاب عمل تراوش انجام نخواهد شد.

جالب توجه است که اخیراً در تحقیقات صورت گرفته توسط یکی از اعضای موسسه پژوهشی درمانی احیای طب جامع ایرانیان که از آب لوله کشی شهری استفاده نموده، گرچه آب را به طور کامل از آلودگی پاک ننموده است (زیرا توصیه ما استفاده از آب چاه یا چشمه برای تهیه آب سالم مانند آب باران از طریق این روش می باشد) اما با این وجود به وسیله همین روش یعنی استفاده از کوزه سفالی، ۶۰ درصد نیترات موجود در آب شهر پس از تراوش از کوزه کاهش پیدا کرده بود.

توجه داشته باشید اگر برای طولانی مدت از این کوزه استفاده کنیم تراوشات آن به خارج کاهش یافته یا به اصطلاح کوزه جرم می گیرد. برای رفع این مشکل دو راه حل وجود دارد. اول اینکه کوزه نو تهیه کنیم و دوم اینکه شن را داخل کوزه ریخته و به مدت چند دقیقه آن را تکان می دهیم تا جرم ها برطرف گردند.

توضیحات تکمیلی:

در صورتیکه کوزه جدیدی تهیه کرده اید، آبی که در سه روز اول از آن تراوش شده است قابل استفاده نمی باشد ولی از روز چهارم به بعد، هر آنچه از آن تراوش می شود آبی سالم همانند آب باران می باشد، حتی اگر آب جدیدی به آب داخل کوزه اضافه نمایید.

 

آب باران درست كنيد و بنوشيد و اصلي ترين عنصر بدن خود را بعد از سالها سالم كنيد.

١- اب سالم را بجوشانيد،(آب لوله كشي اصلا خوردني نيست)

٢- و در كوزه گلي كه با رس خوب درست شده بريزيد،

٣- كوزه را در ظرف مسي بزاريد،

تا ٣ روز بعد اب خارج شده از كوزه كه در ظرف مسي ريخته شده اب باران است، ميل كنيد.

 

حکیم دکتر روازاده

lili بازدید : 577 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

درمان قطعي و معجزه آساي بيماري ديابت با گیاه بامیه ..

یکی ازمشکلات گسترده مردم جهان، ابتلا به بیماری دیابت است که روز به‌روز به آمار آن افزوده میشود.ازمهم‌ترین علل افزایش آمار ابتلا به دیابت ، تغذیه غلط و نداشتن تحرک است، اما می‌توان برای مقابله با این بیماری، با تصحیح نوع تغذیه و رعایت رژیم غذایی و داشتن تحرک کافی ، تا حد بسیار زیادی عوارض جانبی و عواقب آن را بطور چشمگیری کاهش داد.

درمان قطعي و معجزه آساي بيماري ديابت نوع دو .
به تازگی يك دانشمند امريكايي با استفاده از پنج عدد گياه باميه بيماري ديابت نوع دو ،١١٥ نفر را درمان قطعي كرد .

طرز تهیه : پنج عدد باميه را از وسط نصف كنيد ساعت ٦ بعدازظهر درون يك ليوان آب سرد تميز قرار دهيد و تا فردا ٦ صبح درون آب بماند و صبح مايع درون ليوان (که ژله ای مانند میباشد) را ناشتا ،نیم ساعت قبل از صبحانه با شکم خالی ميل نماييد و بعد از ظهر نصف قاشق چایخوری پودر دارچین را در آب جوش حل کرده ،سرد که شد نوش جان کنید ، اين كار را به مدت ده روز حتما بي وقفه انجام دهيد تا بطور کلی بیماری دیابت نوع دو درمان و یا بسیار کاهش یابد ،لطفا اين مطلب را جدي بگيريد و به عزيزاني كه از اين بيماري رنج میبرند اطلاع رساني نماييد.

نکته :نهایت درمان در این روش 12 روز میباشد بیش از این مدت لزومی ندارد ادامه دهید،میتوانید هفته ای دوبار از این روش استفاده کنید،درضمن دوستانی که از انسولین و یا داروهای دیابت مصرف میکند لطفا مقدار تجویز شده توسط پزشک را کم نکنند ،دو روز بعد از مدت ذکر شده آزمایش قندخون انجام دهند اگر میزان قندخونشان کاهش یافت توسط پزشک مربوطه به کم کردن میزان دارو اقدام نمایند..

ترکیبات بامیه ..
ترکیبات موجود در صد گرم بامیه شامل 90 درصد آب، 869/1 گرم پروتئین، 3/0- 175/0 گرم چربی، 3/63 میلی گرم کلسیم، 56 میلی گرم فسفر، 45/0 میلی گرم آهن، 55/0 میلی گرم روی، 9/321 میلی گرم پتاسیم، 5 میلی گرم سدیم، 57 میلی گرم منیزیم، 188/7 گرم کربوهیدرات، و 25/1 گرم فیبر خوراکی است

لطفا به اشتراک بگذارید تادیگر دوستان مبتلا به دیابت بخوانند و از شر این بیماری آزار دهنده نجات پیدا کنند.مهربانی هیچ هزینه ای نداشته،و رساندن دانش عبادت است...

lili بازدید : 349 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

درمان قطعي آلزايمر

مدیر گروه علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اثبات اثرات پودرگل سرخ در درمان قطعی آلزایمر

تابناک: مدیر گروه علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در تحقیقی که در اصفهان انجام گرفته مشخص شد که بیماران آلزایمر با پودر کردن گل سرخ کامل، در ماست یا غذا درمان می شوند.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، ابراهیم اسفندیاری اظهار داشت: پودر گل سرخ که منظور ترکیبی از کاسبرگ، گلبرگ، پرچم آن است، سبب درمان کامل بیماران آلزایمر و بهبود علائم آلزایمری های پیشرفته می شود.

 

وی بیان داشت: اگر بیمار آلزایمری مراحل اولیه بیماری خود را بگذراند با مصرف پودر گل سرخ کامل می تواند پس از سه هفته درمان شود.

 

مدیر گروه علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: فردی که آلزایمر وی کهنه شده و سال های زیادی است که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند با مصرف پودر گل سرخ در ماست یا غذا علائم بیماری در بدن وی پس از سه هفته بهبود می یابد.

 

وی اظهار داشت: پژوهشی در اصفهان انجام شده که طی این تحقیق عصاره گل سرخ برای درمان بیماران آلزایمر استفاده شد که در ۲ هفته اخیر عصاره دارویی گل سرخ در بیمارستان نورعلی اصغر وارد فاز درمانی شده و برای درمان بیماران آلزایمری استفاده می شود.

 

اسفندیاری اضافه کرد: تاکنون درمان آلزایمر با عصاره گل سرخ در بیمارستان ها و مصرف پودر گل سرخ در غذا بسیار موفقیت آمیز بوده است.

 

وی با بیان اینکه این روش از سال گذشته باید وارد فاز درمان می شد اما بنا به دلایلی این امر میسر نشد، ادامه داد: با توجه به اینکه نتایج پژوهش عصاره گل سرخ برای درمان بیماران آلزایمر بسیار موفقیت آمیز بود اما این تحقیق خیلی دیر وارد فاز درمان و استفاده در بیمارستان ها شد که این امر هم به علت متقاعد کردن همکاران بالینی بوده است.

 

منبع: تابناک

نکته پزشکی

lili بازدید : 407 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

مجرای داخلی زنان دارای فلور نرمال و باکتری و PH خاص طبیعی خودش است که نباید از اندازه و نسبت طبیعی خود خارج شود. شستن با مواد شیمیایی، می تواند این فلور نرمال را از حالت نرمال خارج کرده و  PH واژن به هم بخورد و امکان عفونت و عفونتهای راجعه و مقاوم و زخمهای تناسلی افزایش یابد.
بنابراین خانمها اصلاً لازم نیست داخل مجرای تناسلی خود را به هیچ وجه با ژلهای شیمیایی واژینال شستشو نمایند.
توصیه می شود خانمهای متاهل برای حفظ سلامت و بهداشت مجاری تناسلی در صورتی که هیچ مشکلی هم ندارند، ماهی سه مرتبه تزریق واژینال عسل داشته باشند.

برای رفع عفونت های حاصله نیز توصیه می گردد اگر متاهل هستید تزریق واژینال عسل بکنید و اگر مجرد هستید عسل بردارید و همچنین در آفتابه مسی آب را مدتی قرار داده و با آن آب خود را بشویید و بعضی مواقع نیز به آن آب مقدار کمی سرکه خانگی(خیلی رقیق) نیز اضافه کنید.
همچنین می توان سماق، پوست انار و آویشن را جوشانده و بعد از صاف کردن در آن بنشینید.
برای پیشگیری نیز نباید این موضع را با مواد شوینده، شیمیایی و ضدعفونی کننده ها شستشو دهید. بهداشت فردی بین زن و شوهر را نیز باید رعایت کنید و بهداشت زمان مقاربت هم مهم است.
اگر هم طبیعتتان گرم است، زیاده روی در مصرف مواد غذایی گرم باعث ایجاد خارش و سوزش و بعضاً ترشحاتی می شود که شاید به اصطلاح امروز، عنوان عفونت به آن اطلاق شود که در اصل خارش و سوزش است که با نخوردن چیزهای خیلی گرم و ادویه ها یا تعدیل در خوردن آنها و خوردن خنکی ها و مصرف شربت عناب، شربت اسپرزه یا لعاب اسپرزه، آب پرتقال، هندوانه، خاکشیر با آب گرم مشکل رفع خواهد شد.
از خوردن شیرینی های مصنوعی، چای و سرخ کردنی ها نیز بپرهیزید.

منبع:ravazadeh.com

lili بازدید : 789 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

روماتیسم بیماری دردآوری است که موجب آزار فرد مبتلا می گردد. برای درمان با "سیاه دانه" به این ترتیب عمل می کنیم:

یک فنجان روغن سیاه دانه را کاملا داغ می کنیم و سپس قبل از خواب آن را در محل درد مالیده، خوب ماساژ می دهیم و بعد محل مورد نظر را با یک تکه پارچه پشمی باند پیچی نموده و استراحت می کنیم. این شیوه را برای درمان رماتیسم تکرار می کنیم تا به اذن خداوند بیماری روماتیسم درمان شود.

lili بازدید : 758 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بسیاری از جوانان از جوش های کوچک بر روی صورت خود احساس ناراحتی و نگرانی میکنند. این جوش ها که "غرور جوانی" نامیده می شوند، می توان به این طریق درمان نمود:

 

به میزان 50 گرم پودر سیاه دانه آسیاب شده را که خوب آسیاب و نرم شده باشد با 50 گرم روغن کنجد و یک قاشق غذاخوری آرد گندم(بهتر است گندم با سبوس باشد) خوب مخلوط می کنیم.یک ترکیب روغنی پماد مانند حاصل می شود که می توان صبح و شب روی جوش های صورت مالید و پس از حدود یک ساعت بعد با آب گرم و یک صابون گیاهی کاملا شستشو داد.

 

همچنین میتوان به مقدار مساوی از روغن سیاه دانه و روغن کرچک و روغن نعناع، هرکدام به مقدار 30 گرم را با یکدیگر مخلوط کرده و پماد حاصل را هر روز دوبار صبح و شب بر روی جوش های غرور جوانی مالید و پس از حدود یک ساعت با آب گرم و صابون گیاهی شستشو داد.

lili بازدید : 819 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سردرد صداع یا میگرن بیماری دردناکی است که برای درمان آن مطابق این برنامه می توان عمل نمود:

نصف قاشق سیاه دانه کوبیده و آسیاب شده را با نصف قاشق انیسون(دانه هایی شبیه رازیانه دارد)و سه تکه قرنفل(میخک) کوبیده شده را خوب با هم مخلوط کنید و با یک لیوان شیر بجوشانید(بهتر است با کمی عسل خالص مخلوط و شیرین شود). یک فنجان از این معجون دارویی را می توان در هنگام احساس درد و در آستانه سردرد و میگرن نوشید.ضمنا با روغن سیاه دانه گیجگاه و شقیقه را چرب کنید.

نکته:سیاه دانه را هنگام استفاده آسیاب نمایید در غیر این صورت خواص خود را از دست می دهد.

lili بازدید : 364 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (0)

1.روزانه 4 تا 5 مرتبه حدود نصف قاشق چای خوری از بذر هویج را با مقدار مساوی عسل مخلوط کرده و بخورید.

2. یک عدد پیاز را رنده کرده و با عسل مخلوط نمایید.به مدت یک ساعت به حالت خود مانده و بعدا در طول روز دو تا سه قاشق چای خوری پر از این مخلوط بخورید.

lili بازدید : 743 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

حضرت امام موسی فرمود هر که جماع کند با زن خود در تحت الشعاع(سه شب آخر ماه) پس قرار دهد افتادن فرزند را از شکم پیش از آنکه تمام شود.

امام صادق فرمود که در اول ماه و میان ماه و آخر ماه جماع مکن که باعث سقط فرزند می شود و نزدیک است که اگر فرزندی به هم رسد دیوانه باشد یا صرع داشته باشد.همان طور که اگر دیده باشید کسانی که مبتلا به صرع هستند بیشتر در آخر ماه این حالت به آنها دست می دهد.

حضرت صادق فرمودند که مرد رو به قبله و پشت به قبله جماع نکند و در کشتی جماع نکند.

حضرت رسول فرمود که هر که جماع کند با زن خود در حیض پس فرزندی که به هم رسد مبتلا شود به خوره یا پیسی،پس ملامت نکند مگر خود را.

حضرت صادق فرمود مکروه است جنب شدن در وقتی که آفتاب طلوع می کند و همچنین در زردی آفتاب وقت فرو رفتن.

از حضرت رسول منقول است که فرمود به حق خداوندی که جانم در قبضه اوست اگر شخصی با زن خود جماع کند و در آن خانه شخصی بیدار باشد که ایشان را ببیند یا سخن و نفس ایشان را بشنود فرزندی که از ایشان به هم رسد رستگار نباشد و زناکار باشد.

حضرت رسول نهی فرمود از آن کسی که محتلم شده باشد، پیش از آنکه غسل کند جماع کند و فرمود اگر بکند و فرزندی به هم رسد دیوانه باشد ملامت نکند مگر خود را.

حضرت رسول فرمودند  جماع مکن با زن خود مگر آنکه تو دستمالی از برای خود داشته باشی و او دستمالی از برای خود داشته باشد و هر دو خود را به یک دستمال پاک نکنید که دشمنی در میان شما پیدا می شود و آخر به جدایی می کشد.

 ایستاده با زن خود جماع مکن که آن فعل خران است و اگر فرزندی به هم رسد مانند خران بر رختخواب بول می کند.

 در شب عید فطر جماع مکن که اگر فرزندی به وجود آید شر بسیار از او به ظهور آید.

در شب عید قربان جماع نکن که اگر فرزندی به هم رسد شش انگشت یا چهار انگشت در دست داشته باشد

در زیر درخت میوه دار جماع نکن که اگر فرزندی به هم رسد جلاد و کشنده مردم باشد یا رئیس و سرکرده  ظلم باشد.

در برابر آفتاب جماع نکن مگرآنکه پرده ای بیاویزی که اگر فرزندی به هم رسد همیشه در بدحالی و پریشانی باشد تا بمیرد.

در میان اذان و اقامه جماع مکن که اگر فرزندی به وجود آید جری باشد در خون ریختن.

چون زنت حامله شود با او بی وضو جماع مکن که اگر چنین کنی فرزندی که به هم رسد کوردل و بخیل باشد.

در شب نیمه شعبان جماع مکن که اگر فرزندی حاصل شود شوم باشد و در رویش نشان سیاهی باشد.

در روز آخر ماه شعبان جماع مکن که اگر فرزندی به هم رسد عشار و یاور ظالمان باشد و هلاک بسیاری از مردم بر دست او بود.

بر پشت بام جماع مکن که اگر فرزندی به هم رسد منافق و ریاکننده و صاحب بدعت باشد.

چون به سفر بروی در آن شب که می روی جماع مکن که اگر فرزندی به وجود آید مالش را به ناحق صرف کند و اسراف کنندگان برادر شیاطینند.

اگر به سفری روی که سه روزه راه باشد جماع مکن که اگر فرزندی به هم رسد یاور ظالمان باشد.

مکروه است جماع کردن در روزی که در آن روز آفتاب بگیرد و در شبی که در آن ماه بگیرد و در شب یا روزی که در آن باد سیاه یا باد سرخ یا باد زرد حادث شود.اگر جماع کنی در این ا وقات و فرزندی به هم رسد در ان فرزند چیزی را که دوست دارد نبیند زیرا که آیات غضب الهی را هل شمرده است.

بعد از غسل دادن میت پیش از آنکه غسل کنی خواهی که جماع کنی وضو بساز بعد از آن جماع کن.

هر که در حالت خضاب با زن خود جماع کند فرزندی که به هم رسد مخنث باشد.

اگر کسی انگشتری با او باشد که بر آن نام خدا نقش کرده باشند جماع نکند.

منبع: حلیت المتقین

lili بازدید : 667 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

با توجه به گوناگونی و تنوع گیاهی موجود در مناطق مختلف، عسل ها با یکدیگر متفاوت بوده و تشخیص "عسل طبیعی" طبق یک دستورالعمل خاص غیرممکن می باشد اما می توان به چند نکته در این زمینه اشاره نمود که عسل دارای عطر و طعم خاص می باشد و طعم شیرین آن تقریبا گلو را می سوزاند و دارای غلظتی نسبتا زیاد بوده و در دمای گرم، رقیق و در دمای سرد، غلیظ تر می شود و از همه مهمتر این که "عسل طبیعی" به مرور زمان، مخصوصا هنگامی که در یک محیط مرطوب یا سرد قرار می گیرد و یا هنگامی که موادی به غیر از همان عسل به آن افزوده می شود، مانند موم یا گرده گل یا حتی بزاق دهان(مخصوصا وقتی قاشق را در دهان برده و دوباره در عسل قرار می دهید)، به تدریج رسوب کرده و سفت می شود،در این هنگام عسل طبیعی دارای ظاهری چون روغن می باشد و کریستالیزه می شود و رنگ آن مایل به کرم می شود و تفاوت این عسل طبیعی رسوب کرده با عسل غیرطبیعی شکرک زده در این است که هنگامی که این عسل طیعی را در دهان قرار می دهید و یا در بین انگشتان  فشار می دهید به راحتی با دمای بدن و پس از چند ثانیه آب می شود و شما نرمی روغن را با زبری بسیار ملایم حس می کنید اما عسل شکرک زده دارای دانه های شکر بوده و زبری و متبلور بودن آن را به راحتی حس می نمایید. در آخر باید خاطرنشان نمود  که رسوب کردن عسل، مربوط به دیاستازی است که زنبور هنگام تغلیظ کردن در آن اضافه نموده و به همین دلیل عسل مصنوعی چون در معده زنبور نبوده و به آن دیاستازی اضافه نگردیده، هیچ گاه رسوب نمی نماید.

توجه: بهترین نوع عسل طبیعی، عسل رس دار است زیرا تمام ویتامین ها و آنزیم ها و دیاستازهای طبیعی گیاهان و محصول بزاق شفابخش زنبور عسل درآن موجود است و چنان چه بخواهیم تمام عناصر و دیاستازها و ویتامین های عسل طبیعی حفظ شود و ضمنا عسل شفاف داشته باشیم، بیش از 40 درجه ی سانتیگراد نباید حرارت داده شود.

lili بازدید : 539 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

آنفلو آنزا یک بیماری ویروسی است که بعضی افراد مخصوصا در هوای سرد و زمستان به آن مبتلا می شوند. استراحت، نوشیدن مایعات ولرم، تقویت عمومی بدن و بخور دادن با برگ ها یا اسانس اکالیپتوس و تخم گشنیز و گل بابونه، نقش موثری در بهبود سریع این بیماری دارد.

یکی از راه های مقابله با "آنفلو آنزا" استنشاق بخارات "عسل طبیعی" و "پیاز" است. برای این کار توصیه می شود: 

یک قاشق عسل و یک پیاز کوچک را در یک لیوان آب قرار داده و این مخلوط را با حرارت به نقطه جوش برسانید. سپس ظرف محتوی این مجموعه را از روی حرارت برداشته و بگذارید قدری خنک شود. محلول به دست آمده را می توانید صبح و شب مورد استنشاق قرار دهید.

روش دوم: یک قاشق مرباخوری "عسل طبیعی" را با آب دو عدد لیموی تازه مخلوط کنید و در یک فنجان آب ولرم حل کنید و صبح و شب میل نمایید.

lili بازدید : 15772 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (2)

لک و پیس و برص یک عارضه پوستی است که در آن مقدار ملانین پوست (رنگدانه های پوستی) کاهش یافته و در نقاطی از بدن ایجاد سفیدی می نماید و شخص مبتلا به آن به دلیل عارضه پوستی دچار ناراحتی روحی نیز می شود.در علم طب تا امروز درمان قطعی برای این عارضه پیدا نشده است،اما بعضی روایات مذهبی و نسخه های گیاهی راه حل های امیدوار کننده ای ارائه داده اند.

درمان این عارضه با سیاه دانه به شرح زیر است:

مقداری سیاه دانه نکوبیده را با مقداری سیاه دانه آسیاب شده و پوست آسیاب شده ی جانوری صحرایی به نام آفتاب پرست(که معمولا عطاری ها دارند) با مقداری سرکه رقیق طبیعی(نه کارخانه ای) ترکیب کرده تا یک مرهم شبیه پماد به دست آید.این مرهم را هر صبح و شب بر روی محل لک وپیس  و برص بگذارید تا به اذن خداوند سبحان برطرف شود.

خوردنی های مضر: همچنین در هنگام درمان باید از مصرف ذرت ،ماهی،شیر و خوراکی های سرد پرهیز کنید.

خوردنی های مفید: آش تمر هندی،آش گشنیز با آبغوره،آبلیمو،آبغوره،آلو،زرشک،سماق،غازیاقی،بوییدن گل نرگس

نسخه دیگر: شب ها سماق و فضله گنجشک و سرکه را مخلوط کرده بر آن ضماد کنید.

lili بازدید : 340 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

از مناسبترین نوشیدنی ها برای دوران نفاس و درد های ناشی از قاعدگی و تقویت بانوان این است که "سیاه دانه" را با انار بیابانی (انار وحشی خودرو در بیابان و صحرا و چنانچه یافت نشود انار خوب معمولی نیز کفایت می کند) و آب جوشانده و با عسل شیرین کرده سه بار در شبانه روز میل شود... و نیز اگر "سیاه دانه" را در آب جوشانده و بگذارند خنک شود، می توان از این محلول به عنوان یک ماده پاک کنننده مهبلی جهت شستشو اندام تناسلی زنان استفاده کرد. این محلول مانند یک ماده ضد عفونی کننده ی مناسب خاصیت میکروب کشی داشته و تحریکات دستگاه تناسلی زنان را کاسته و از میان می برد و زیان های داروهای شیمیایی را نیز نخواهد داشت.

lili بازدید : 290 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

بیماری قند معروف به بیماری دوست همراه است-یعنی در تنظیم وعده های غذایی و التزام به آموزه های پزشک با بیمار مبتلا،دوست همراه و همگام است-خوشبختانه سیاه دانه نقش مهمی در درمان بیماری قند دارد که شرح آن بدین قرار است:

1.به اندازه ی یک لیوان از سیاه دانه آسیاب شده;

2.نصف لیوان از بذر تره تیزک(شاهی);

3.یک لیوان انار آسیاب شده(که پس از خشک کردن آن به دست میاد);

4.یک لیوان از ریشه کلم آسیاب شده که بعد از خشک کردن کلم به دست می آید;

اقلام فوق را با هم خوب مخلوط کرده و نصف قاشق از مخلوط به دست آمده باید حداقل نیم ساعت قبل از غذا میل شود-برای کاستن از تلخی این معجون می توان نصف قاشق از عسل خالص بدان اضافه کرده میل نمود-

استفاده از این معجون را تقریبا به مدت یک ماه می توان ادامه داد.

lili بازدید : 385 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

حضزت رسول به امیرالمومنین فرمود:

1.یا علی در شب 2 شنبه(یکشنبه شب)جماع(نزدیکی) کن که اگر فرزندی به هم رسد حافظ قرآن و راضی به قسمت خدا باشد.

2.اگر جماع کنی در شب سه شنبه (2شنبه شب)و فرزندی به هم رسد سعادت اسلام او را روزی شود و دهانش خوشبو و دلش رحیم و دستش جوانمرد و زبانش از غیبت و بهتان پاک باشد.

3.اگر جماع کنی در شب 5شنبه(4شنبه شب)و فرزندی به هم رسد حاکمی از احکام شریعت یا عالمی از علما باشد.

4.اگر در روز 5شنبه وقتی آفتاب در میان آسمان باشد نزدیکی کنی با زن خود و فرزندی به هم رسدشیطان نزدیک او نشود تا پیر شود و خدا او را سلامتی در دنیا و دین روزی می کند.

5.اگر جماع کنی در شب جمعه(5شنبه شب)،بعد از نماز خفتن(نماز عشا) امید هست آن فرزند از ابدال باشد.

منبع:حلیت المتقین

lili بازدید : 212 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

1.50 گرم مریم گلی را در آب بجوشانید و پوست بدن خود را با ااین جوشانده بشویید.

2.40 گرم رزماری(اکلیل کوهی) را با 40 گرم نعناع تازه در نیم لیتر گلاب ریخته و خوب مخلوط کنید و بعد از گذشت یک هفته آن را به بدنتان بمالید.

3.کمی حنا و گل نسرین را در آب مخلوط کنید و به صورت ضماد به بدنتان بمالید.

4.پودر مردارسنگ را به بدنتان بمالید و یک ساعت بعد بدنتان را بشویید.

5.سوسن،برگ سیب،نعناع خشک و مرزنجوش را بجوشانید و بدنتان را با آن بشویید.

6.روغن اسطوخودوس را با گلاب مخلوط کنید و در یخچال نگه داری کنید و هرچند روز یک بار آن را به هم بزنید و بعد از گذشت 2 هفته آن ار به بدنتان بمالید.

lili بازدید : 490 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

1.پوست هلیله زرد،سعد،نمک،عود هندی را 4 قاشق،و فوفل و سفال چینی را هر کدام یک قاشق پودر و مخلوط کنید و بعد به دندان هایتان بمالید.

2.بیست گرم کف دریا را در یک لیوان سرکه(سرکه طبیعی،نه کارخانه ای)ریخته و در ظرفی بزرگ مخلوط کنید چون مخلوط این دو تولید گاز میکند.و با این محلول روزی 3 بار دندان هایتان را بشویید.

3.انیسون رو بو داده و بکوبید و با مسواک به دندان هایتان بزنید.

4.چند عدد توت فرنگی را له کرده و قبل از خواب به دندان هایتان بمالید و 5 دقیقه بعد دهانتان را بشویید.

5.صد و 60 گرم پودر نشاسته را با 80 گرم پودر دارچین مخلوط کرده و با کمی عرق بادرنجبویه به صورت خمیر درآورده و بعد از غذا دندان هایتان را مسواک بزنید.

6.نمک،سعد،زبدالبحر را به مقدار یکسان مخلوط و بکوبید و با مسواک به دندان هایتان بزنید و بعد با گلاب دهانتان را بشویید.

 

lili بازدید : 325 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

1.آب کاهو،تخم خرفه،آب گشنیز بخورید.

2.اگر پوسته شدن لب از خشکی است،روغن بنفشه یا روغن مغز تخم کدو به لبهایتان بمالید.

3.کافور و گلاب را در یخ خنک کرده و روی لب بمالید.

lili بازدید : 352 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

کلسترول خون:برای درمان کلسترول بالای خون با سیاه دانه توصیه می شود:یک قاشق سیاه دانه آسیاب شده را با یک قاشق گیاه"اخبلیا"(گیاهی از تیره ی آلاله معروف به هزاربرگ)در یک فنجان عسل خالص طبیعی مخلوط کرده،هر صبح ناشتا به مدت 5 روز میل نمایید.میزان کلسترول خون کاهش خواهد یافت.

درمان سنگ کلیه و سنگ شکنی با سیاه دانه:یک فنجان سیاه دانه آسیاب شده را با دو قاشق عسل خالص کاملا با هم مخلوط نمایید.این مخلوط را سه قسمت کرده و پس از صرف صبحانه،میل نمایید.بهتر است نیم ساعت پس از صرف معجون،شربت آبلیموی تازه که آبلیموی آن با پوست لیمو آبگیری شده باشد،مصرف نمود.

نکته:سیاه دانه را بلافاصله پس از آسیاب کردن با عسل مخلوط نمایید چون در غیر این صورت خاصیت خود را از دست می دهد.

lili بازدید : 543 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع ان زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می باشد.
تجهیزات صوتی و تصویری ، موبایل ، کامپیوتر و ……
یک دانشمند غیر مسلمان (از اروپا) تحقیقاتی را مبتنی بر یافتن راهکاری برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند،  انجام داده است.

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت میکند.
شما امواج الکترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار هم بگذارید ونا خواسته این امواج را دریافت می کنید.

همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یکساعت هم خاموش نمی شوند.

شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کنید.به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید!

احساس ناراحتی می کنید!
تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف!
این را فراموش نکنید وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید!
راه حل همه اینها چیست!!؟؟

با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد کرد!این شبیه زمین کردن ساختمانهایی است که احتمال برخورد سیگنالهای الکتریکی (مانند رعد و برق) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود.
بنابراین سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی مثبت تخلیه شود!


آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند:
بهتر است که پیشانی تان را بر خاک بگذارید!
و آنچه شگفت انگیزتر است اینکه:
بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد.
و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است.
و کعبه درست مرکز زمین است!

http://ravazadeh.com

lili بازدید : 622 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

رفع آلرژی و حساسیت فصلی:اگر مقداری سیاه دانه را جوشانده و یا آن را بو بدهید و به صورت گرم گرم در پارچه ای ریخته و بر سر ضماد کنیدموجب رفع زکام که با آب ریزش و عطسه فراوان باشد می گردد.همچنین در رفع عطسه زیاد و حساسیت به بوها و عطر گل های فصلی موثر است.

دستور دیگر :سیاه دانه را نرم کوبیده و با آب گرم خمیر کرده و بر سر بمالید و ببندید و پس از 2 ساعت سر را بشویید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رفع ریزش مو و درمان تاسی:چنانچه موم عسل را گداخته و با روغن گل سرخ و کمی حنا خمیر کرده و مقداری پودر سوخته سیاه دانه را به آن بیفزایید و به سر ببندید مانع ریختن موی سر شده و در صورت مصرف مداوم موجب رویاندن مو می گردد

دستور دیگر:مخلوطی از کوبیده سیاه دانه را که عصاره تره تیزک(شاهی)به آن اضافه شده با یک قاشق مرباخوری سرکه و یک فنجان روغن زیتون،خوب مخلوط کرده و سپس به عنوان یک تونیک(تقویت کننده ی سر) میتوان آن را مورد استفاده قرار داد.این تونیک را می توانید به مدت یازده روز در آغاز شب به سر مالیده و پس از 3 ساعت با آب گرم و صابون و یا شامپوی مناسب مو شستشو نمایید.

منبع:کتاب معجزات درمانی سیاه دانه و عسل(دکتر محمد دریایی)

 
lili بازدید : 166 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

1.پنج گرم نمک با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و زیر چشم ها بمالید.بعد از گذشت 10 دقیقه با پنبه و آب ولرم پاک کنید و این کار را می توانید هفته ای 2 تا 3 بار انجام دهید.

تذکر:مواظب باشید این محلول داخل چشمتان نشود چون باعث سوزش چشم می گردد.

2.چند حلقه سیب زمینی را زیر چشم بگذارید و اجازه دهید عصاره سیب زمینی جذب پوست شود،سیب زمینی به دلیل دارا بودن پتاسیم راه حل موثری برای تیرگی زیر چشم است.

3.پنبه ای را به گلاب آغشته کنید و بعد به مدت 10 دقیقه زیر چشمتان روی تیرگی قرار دهید.

lili بازدید : 129 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

اسم من هلو و از خانواده شفتالو می باشم.من یک میوه ایرانی الاصل بوده و این افتخار را دارم که در اکثر زبان های زنده،نام مرا از کلمه پرش یعنی ایران گرفته اند.هرچند پوست کنده من لذیذتر و گواراتر است و زیبارویان جوان را به هلوی پوست کنده تشبیه می کنند،اما به شما توصیه می کنم که همیشه مرا با پوست میل نمایید و لذت آنی و زودگذر را به منافع پوست من ترجیح ندهید.پوست من دارای ویتامین آ و املاح گوناگون و چند آنزیم مفید است.

فرق من با سایر انواع شفتالو ،نرمی و لطافت من است.به هر معده ای سازگار بوده،ایجاد نفخ نمی نمایم.خیلی زودهضم بوده و از معده و روده ها به سرعت عبور می نمایم.گل و برگ من هر دو ملین بوده و ادرار را زیاد می کنند و به صورت دم کرده با شربت در بیماری کودکان تجویز می شوند،و برای این کار معمولا گل من بیشتر کاربرد دارد .

من دارای املاح فراوان بوده و کمی از شبه فلز برم دارم و روی این اصل یکی از آفرینندگان زیبایی هستم.

من ملین-مسکن و مرطوب کننده می باشم-تشنه را سیراب می کنم و آنهایی که در اثر بیماری آب بدنشان کم شده می توانند از من استفاده کنند-من از میوه های خنک بوده و سودا را درمان می نمایم و بوی بد دهان را از بین می برم،اشتها و غریزه جنسی را زیاد می کنم.آب مرا گرفته و شب در یخچال بگذارید و صبح ناشتا با شکر یا ترنجبین یا شیرخشت کمی شیرین نموده نوش جان کنید و از منافع سرشار آن که از بین بردن صفرا و مرتب شدن کار غدد داخلی است،بهره مند گردید.

نیم سوخته مغز من قدیمی ترین داروی التیام جراحات است و سابقا پس از ختنه کردن اطفال ا زآن استفاده می کردند.خوردن شکوفه من برای زنان باردار مضر بوده و ممکن است باعث سقط جنین شود.

جویدن مغز هسته شیرین من کندی دندان را از بین برده و لثه ها را محکم میکند.

lili بازدید : 1220 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

کشف یک دانه گیاهی در 1500 سال پیش

 1500 سال پیش نبی گرامی اسلام درباره سیاه دانه دستوراتی را فرموده اند که با پیشرفته ترین وسایل آزمایشگاهی هنوز به جز اندکی از خواص آن را نیافته اند.

سیاه دانه  با نام های شونیز،حبه البرکه و یا حبه السودا نیز معروف است و دارای مواد موثری است و تا 7 سال مقاومت خود را حفظ می نماید.بعضی از خواص دارویی آن که تا کنون شناخته شده است:

1.پایین آورنده فشار خون 2.زیاد کننده ادرار 3.زیاد کننده شیر 4.خشک کننده اخلاط 5.ضد سم وارد شده به بدن 6.بخور آن ضد حشرات 7.ضد کلیت و گازهای روده 8.نافع برای یرقان 9.آن را در روغن زیتون بجوشانید و بعددر بینی بچکانید،زکام رطوبی را درمان می کند.و سرخ کرده آن را کوبیده و در روغن زیتون ریخته و چند جوش بدهید بعد چند قطره در بینی بچکانید برای رفع زکام که با عطسه بسیار همراه باشد،مفید است.10.نافع برای بیماری هاری 11.با سکنجبین ضد تب های دائم 12.ضد دردهای مفصلی حتی آرتروز ها  13.با عسل برای گرفتگی صدا. 14.ضماد آن روی زگیل 15.با سرکه ضد کرم های دراز روده(به صورت خوردنی) 16.ضد سنگ های ادراری 17.برای لک صورت به صورت مالیدنی و خوردنی 18.ضد پوسته شدن پوست بدن 19.باز کننده خون قائدگی 20.سوخته آن با آب مورد برای بواسیر به صورت ضماد

به دلیل زیاد بودن خواص سیاه دانه به همین موارد اکتفا میکنم و بقیه را در پست های بعد بیان میکنم.

پیشنهاد می کنم پست های بعدی رو از دست ندید!

منبع:کتاب معجزات درمانی سیاه دانه و عسل نوشته دکتر محمد دریایی 

lili بازدید : 310 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

بوی بد عرق ممکن است به چند علت باشد:

1.امتلا و تعفن اخلاط:در این صورت باید با تنقیه و استفراغ،امتلا(پر شدن) را کاهش دهید و اخلاط متعفن را خارج سازید.

2.دلایل دیگر عبارتند از :تاخیر در غسل جنابت و حیض و یا افزایش حرارت قلب و کبد.

3.زیاد خوردن غذاهای بد بو مثل حلبه(شمبلیله) و پیاز.که در این صورت باید خوردن این غذاها را ترک کرد و باید هر روز صبح چیزهایی که بوی عرق را خوش می کنند تناول کنند،مثل عرق بیدمشک و آبلیمو یا آلو بخارا را خیسانده با گل سرخ و گلاب یا عرق دارچین و عرق فرنجمشک و یا مالیدن بعضی مواد به بدن و محل هایی که عرق زیاد می کنند،مثل زیربغل،کف پا و ... .آن مواد عبارتند از:

الف)مخلوط صندل و سعد با مورد تازه

ب)مخلوط صندل و سعد با کلاب را خوب با هم بسایید و بر بدن بمالید.

ج)پوست نارنج را با گلاب بسایید.

د)آب برگ سیب

ه)آب به

و)شیرین بیان

افرادی که عرق بدبو دارندحمام زیادتر بروند و پیراهن و لباس های زیر خود را با عرق بیدمشک و گلاب تر کنند

پودری که بوی بد زیربغل را از بین می برد:

صندل سرخ و پوست قلم دارچین و گل سرشوی و گل سرخ و زاج سفید سوخته از هر کدام 5 گرم کوبیده و با گلاب مخلوط کنید و حاصل را در سایه خشک کنید و موقع نیاز مقداری از این پودر را با گلاب مخلوط کنید و به بدن بمالید.

منبع:فوریت های پزشکی برئ الساعه یا درمان فوری اثر محمد زکریای رازی 

 

 

(اگر مطلب واستون مفیده لطفا پلاس کنید.ممنون)

 
lili بازدید : 123 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِيَامِي فِيهِ بِالشُّكْرِ وَ الْقَبُولِ عَلَى مَا تَرْضَاهُ وَ يَرْضَاهُ الرَّسُولُ مُحْكَمَةً فُرُوعُهُ بِالْأُصُولِ بِحَقِّ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ.

«خداوندا! در این روز روزه مرا با جزای خیر و مقبول حضرتت قرار ده که پسند حضرتت و پسند رسولت گردد و فروغ آن را به واسطه اصول آن که ایمان و توجه به تو است محکم گردان به حق سید ما حضرت محمد و آل اطهارش و ستایش خدای را که پروردگار عالمیان است.»

التماس دعا

 
lili بازدید : 179 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

اللَّهُمَّ غَشِّنِى فِیهِ بِالرَّحْمَةِ وَ ارْزُقْنِى فِیهِ التَّوْفِیقَ وَ الْعِصْمَةَ وَ طَهِّرْ قَلْبِى مِنْ غَیَاهِبِ التُّهَمَةِ یَا رَحِیما بِعِبَادِهِ الْمُؤْمِنِینَ.

 

 خدایا بپوشان در آن با مهر و رحمت و روزى کن مرا در آن توفیق و خوددارى و پاک کن دلم را از تیرگی ها و گرفتگى هاى تهمت اى مهربان به بندگان با ایمان خود .

التماس دعا

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 76,401